خانه نجات ايران

گزارش اولین برنامه آموزشی آشنایی با مقدمات کوهپیمایی

گزارش اولین برنامه آموزشی آشنایی با مقدمات کوهپیمایی تیم عملیاتی-آموزشی خانه نجات ایران

تاریخ اجرا : جمعه 17 مهرماه 1394 از ساعت 7:30 الی 15

مبداء- مقصد : دربند به سمت امامزاده ابراهیم و بالعکس                                          مربی: سعید حمیدی

شرکت کنندگان: 10 نفر ( الهام بیاتی، زهرا تشکری، پانیذ تقوی، فرزانه گنجوی، محمدرضا قرائی، مهتاب راهروان، مجید مطلق، فرشاد مظلومی، امیرحسین مینائی، یاسمن نظافت) با حضور آقای مهندس بختیاری دبیر محترم سازمان

شرح برنامه:

در ساعت 0۷:۳۰ صبح روز جمعه 17 مهر اعضا تیم عملیاتی- آموزشی در میدان سربند (میدان مجسمه )گردهم آمدیم.در ساعت 08:00 حرکت به سمت امام زاده ابراهیم از مسیر جاده آسفالتی زیر تله سی و در طول مسیر یک سری آموزش های مقدماتی توسط آقایان بختیاری و مظلومی به اعضاء داده شد.پس از پیمودن مسیر آسفالت زیر تله سی، به منظور نرمش توقفی کوتاه کردیم و 15 دقیقه برای گرم کردن اعضا نرمش هایی توسط آقای مظلومی داده شد و با اضافه شدن مربی تیم آقای حمیدی به مسیر خود ادامه دادیم.در محل توقف دوم که به فاصله 15 دقیقه ای ما قرار داشت جهت صرف صبحانه ساعت 9 توقف کردیم که تقریبا بعد از صبحانه در همان مکان آموزش هایی در زمینه پوشش کوهنوردان،آشنایی با انواع آن شناخت آن و ...  توقف داشتیم که مطالب توسط آقای حمیدی آموزش داده شد . در ساعت 9:45 برای ادامه حرکت آماده شدیم که 3 نفر از اعضا خانمها ( گنجوی،بیاتی و راهروان) با هماهنگی با مربی از تیم جدا شده و به پایین سرازیر شدنددر مسیر پایانی به سمت امام زاده حرکت کرده و در ساعت 10:30 به محل آموزش پایانی رسیدیم و آموزش بالا و پایین رفتن از در سطوح شیب دار، گام برداری در کوه، استفاده از باطوم در کوه و ... داده شد.بعد از آموزش به منظور برپایی نماز و استراحتی کوتاه در امام زاده توقف داشتیم؛ سپس در ساعت 13:00 با هماهنگی صورت گرفته با اعضا به صرف ناهار در کافه کوهستان رفتیم که آقای حمیدی در این مسیر از تیم جدا شدند.و در نهایت از مسیر روستای(پس قلعه) به سمت میدان سربند عازم شدیم.

این برنامه در ساعت 15:00 به پایان رسید.

بازدید 1177 بار

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.